|
Március 1.09.00-10.30
Versenytárselemzés: Kik találhatók jelenleg a gyógyszerpiacon? Ki a célcsoportunk – B2B és B2C piaci körkép. (Orvos – beteg)
Ihász Ingrid - CEMP
• B2B és B2C egészségügyi online kiadványok piaci körképe. Kutatási adatok, hirdetők a piacon. Kantar Media Adex adatbázis. • Online versenytárselemzés kutatási módszerei: milyen módszerekkel, hogyan tudjuk feltérképezni versenytársaink online jelenlétét? Mi a jelenlegi piaci pozíciónk (weboldal, marketing, közösségi média, mobil)? • Miben vagyunk erősebbek, gyengébbek, mik a lehetőségeink, veszélyeink az online kommunikációban? SWOT analízis. 10.45-12.15
Online marketingeszközök használata a gyógyszer-kommunikációban – jogi szabályozás
Dr. Hatházi Vera - Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda
• A vényköteles gyógyszerek promóciójának szabályozása Magyarországon. • Az online orvoslátogatás szabályozása – e-visit. • E-dm levél kiküldésének szabályai. • Közreműködő esetén a jogi felelősség megosztása. • Jogsértő esetek, bírósági gyakorlat ismertetése. Március 8.09.00-11.45
Online marketingtervezés: a médiatervezés lépései a tervezéstôl a megvalósításig. Kampánytervezés B2B és B2C célcsoport esetén.
Ihász Ingrid - CEMP
• Brief – kutatás – stratégia – taktika – vásárlás – menedzsment – értékelés. Célok meghatározása – marketing, kommunikáció, média, kampány. Médiafelületek kiválasztása, vásárlási módok, ajánlatkérés, ár/érték arány meghatározása. • Ügynökség kontra belső erőforrások: mikor, mit, mire érdemes használni. • A hazai internetező közönség. Internet penetráció, az internetező közönség jellemzői, főbb tartalomfogyasztási szokások. • Az online hirdetési piac szereplői. Sales house-ok, ügynökségek – mikor érdemes velük dolgozni. • Az online reklámpiac mérete, jellemzői, szegmensei. 12.00-12.45
Kampányértékelés
Ihász Ingrid - CEMP
• Értékelés, utóértékelés, hatékonyságmérés: mit mérünk, s hogyan értékeljük? • Hogyan optimalizáljuk kampányainkat? Mitől lesz sikeres egy kampány? • Utóértékelés: hogyan és mit mérjünk? Március 22.09.00-10.30
Gyógyszerek a weben – milyen honlapot érdemes építeni egy gyógyszergyártó cégnek?
Kuti András - kirowski Isobar
A legjobb iparági honlapok vizsgálatával az alábbiakat nézzük át: • Kik és milyen szándékkal keresik fel a gyógyszeripari cégek honlapjait? • Milyen információval és szolgáltatásokkal lehet a célközönség érdeklődését kielégíteni? • Mitől jó egy gyógyszeripari cég honlapja? • Milyen egy innovatív vállalati honlap 2012-ben? • Hogyan lehet széles látogatói bázist folyamatosan magas színvonalon kiszolgálni a weben? 10.45-12.15
Stratégia és kreativitás digitális közegben
Havasi Zoltán - kirowski Isobar
Jedlicska Márton - kirowski Isobar
• Hogyan változtatja meg a fogyasztók lehetőségeit és elvárásait az internet és az okostelefonok? • Mit jelent mindez a marketing szempontjából? • Lehetőségek és buktatók a fogyasztói kontroll korában Március 29.09.00-10.00
Hazai szaklappiac bemutatása: print és online szaklappiac körbejárása, melyik kiadó, milyen lapokkal és online felületekkel rendelkezik.
Tímár György - Comfit Kft.
10.15-11.15
Display
Turóczi András - Aegis Media
• Mire jó a display? Mire nem? CPM, CPC, CPA és egyéb betűszavak - Hogyan igazodjunk el a vásárlási lehetőségek között? • A méret a lényeg? A half-bannertől a roadblockig és tovább. Miért van ennyi méret? Melyiket mire használhatjuk? Van-e összefüggés és ha igen, milyen, a vásárlási módok és a formátumok között? • Milyen targetálási lehetőségek állnak a rendelkezésünkre? Melyikhez mire van szükségünk? • Márkaépítés és promóció a neten – display példákkal. 11.30-13.15
Search Engine Marketing / SEO, PPC, FB ad, Google Analytics
Kovács Nándor - iProspect Hungary
SEM • Mi a keresőmarketing? – Mi a PPC? Mi a SEO? Mi a kettő összefüggése, miben különböznek? – Miért fontos a keresőmarketing? Kereső használat (statisztikák) • Miért (csak) Google? • Kattintás vagy konverzió? • Mi teszi egyedivé a keresőmarketinget? • Gyakorlati példák PPC – Mi kell egy PPC kampányhoz? – Kulcsszókutatás – Mitől jó egy hirdetés – Mennyibe kerül egy kattintás és mitől függ? Alap faktorok, keresettség, elérni kívánt CT mennyiség – Fontos-e a pozíció és mitől függ? – Átkattintási arány és konverziós arány növelés – Esettanulmányok • Gyakorlati példák SEO – Milyen lépésekből áll? – Honnan tudom, hogy megtérült-e? – Fehér, szürke, fekete kalap, megéri-e trükközni? – Folyamatosság (Google update) • Mitől lett nagy a Facebook? Lufi vagy nem? • Hogyan profitálhatunk a Facebookból? • Hogyan szerezhetünk több like-ot, fant, követőt? • Hogyan működik a Facebook hirdetési rendszere? • Promoted post Analitika • Miért fontos mérni? • Mit mérjünk és hogyan? • Milyen következtetéseket lehet/kell/érdemes levonni a számok tükrében? • Analitikai rendszerek (Google Analytics, Marin Softwares) stb. Április 5.09.00-10.30
Az e-mail és mobil marketingről bővebben
Hanzmann Gábor - kirowski Isobar
• E-mail kommunikáció: hírlevél vs. e-dm • Szerkesztés, kiküldés, adatbázis építés és -kezelés • Esettanulmányok • A mobil kommunikáció területei: hirdetés, mobiloptimalizálás, márkázott alkalmazások, m-commerce • Mobil platformok bemutatása • Magyar és nemzetközi mobil piac / trendek, elemzések, jövőkép • Alkalmazásfejlesztés a gyakorlatban • Esettanulmányok 10.45-12.15
A gyógyszeripar és a közösségi média találkozása
Banga Gábor - kirowski Isobar
• Mire jó a közösségi média? • Online közösségek: orvosok, betegek, hozzátartozók és a márkák • A fontosabb közösségi média csatornák (Iwiw, Facebook, Youtube, blogok, Twitter), és amit a felhasználóikról tudni érdemes • Közösségi média jelenlét alapjai: mire és hogyan kell felkészülni, ha jól akarjuk csinálni? • Facebook marketing • Facebook hirdetési és promóciós szabályok • Sikeres kampánypéldák |