|
Előadók![]() Banga Gábor - kirowski Isobar
Banga Gábor a közgazdász diploma megszerzését követően, az online világ iránt érzett szenvedélyétől hajtva előbb kisebb ügynökségeknél A közösségi média csapat vezetőjeként munkája során kiemelt hangsúlyt fektet az ügyfelek és munkatársak folyamatos képzésére és támogatására, valamint a közösségi média aktivitások eredményeinek megfelelő mérésére. ![]() Dr. Hatházi Vera - Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda
2003. október – 2007. május. Dr. Balogh Péter és Társai Ügyvédi Iroda, ügyvédjelölt. Reklám- és médiajog, fogyasztóvédelem, versenyjog, adatvédelem, DM, IP, IT, munkajog, peres képviselet. 2007. május – 2008. november. Várnai és Társai Ügyvédi Iroda, ügyvédjelölt. Reklám- és médiajog, fogyasztóvédelem, versenyjog, adatvédelem, DM, IP, IT, munkajog, peres képviselet. 2007. május – 2008. november. Várnai és Társai Ügyvédi Iroda, ügyvédjelölt. Reklám- és médiajog, fogyasztóvédelem, versenyjog, adatvédelem, DM, IP, IT, munkajog, peres képviselet. 2008. november – 2012. március. Várnai és Társai Ügyvédi Iroda, ügyvéd, partner. Reklám- és médiajog, fogyasztóvédelem, versenyjog, adatvédelem, DM, IP, IT, munkajog, peres képviselet. 2012. március – Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda ügyvéd, irodavezető partner. Reklám- és médiajog, fogyasztóvédelem, versenyjog, adatvédelem, DM, IP, IT, munkajog, peres képviselet. ![]() Hanzmann Gábor - kirowski Isobar
Hanzmann Gábor a Budapesti Gazdasági Főiskola Pénzügy-Számvitel Karán végzett, majd a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen MBA tanulmányokat folytatott. Karrierje elején pénzintézeti területen dolgozott, 2004-ben csatlakozik a kirowskihoz, ahol new business managerként, majd 2007-től account directorként a cég szolgáltatásainak értékesítéséért és fejlesztéséért, ügyfélkapcsolatokért felel. Az elmúlt évek során számos sikeres, innovatív szemléletű digitális projekt létrejöttében vállalt szerepet; törekvése, hogy a folyamatosan fejlődő online terület legújabb eredményeit kézzelfogható lehetőségek formájában ossza meg hazai és nemzetközi nagyvállalati ügyfeleivel. ![]() Havasi Zoltán - kirowski Isobar
Tizenkét évesen feltaláltam a gőzgépet. Azóta megtanultam, Szövegíróként kezdtem a pályámat, voltam ügyfélkapcsolatos, Mindvégig egy dolog hajtott: olyan dolgokat csinálni, amikre büszke lehetek, amiktől jobban érzem magamat. És amiktől talán a világ is egy kicsit jobb lehet :) ![]() Ihász Ingrid - CEMP
Ihász Ingrid 2005 decemberében kezdte online médiás munkásságát Az Arcus Mediánál 2009 februárjától média csoportvezetőként dolgozott. 2010 februárja óta az Index médiaértékesítéssel foglalkozó divíziójánál, a CEMP Sales House-nál tevékenykedik sales support vezetőként, ahol értékesítéstámogató marketinggel, elsősorban kutatási kérdésekkel, stratégia együttműködések kidolgozásával és B2Bkommunikációval foglalkozik. Az egyik legrégebbi hazai szakmai blog, a Rabbit | online média blog (rabbitblog.hu) szerzője, de ő vezeti a CEMP SH (cemp.blog.hu), illetve a Beauty Marketing (beautymarketing.blog.hu) blogot is. ![]() Jedlicska Márton - kirowski Isobar
Művészeti pályáról tudatosan a reklámszakmába tévedt 28 éves társ-kreatívigazgatója a Kirowski Isobarnak. Tíz éve a szakmában. Ez idő alatt megjárt két nagy magyar ügynökséget (BBDO, Young and Rubicam), majd elvégezte a Miami Ad Schoolt (ahol kétszer volt Top Dog, az iskola legjobbja), gyakorlatot szerzett több nagy nemzetközi cégnél (Saatchi and Saatchi/New York, Sapient/Nitro New York, Duval Guillaume/Brüsszel), blogot írt a világban szerzett tapasztalatairól (mymiamiadvice.blogspot.hu), dolgozott San Francisco-ban a Goodby Silverstein-nél, büszkén átvett számos magyar és nemzetközi díjat (köztük egy Cannes-i oroszlánt), haza jött megházasodni, másodmagával megalapította a Portfolio Night Budapestet és 2012-ben együtt vette át a kiros kollégákkal az Év Ügynöksége díjat a Hipnózison. ![]() Kovács Nándor - iProspect Hungary
Kovács Nándor több mint 12 éve dolgozik marketing és média területen, előbb marketing és értékesítés, majd 2000 óta ügynökségi oldalon. 2003-ban csatlakozott a kirowski csapatához médiatervezőként. Jelenleg a kirowski Isobar médiaigazgatója, illetve 2009 őszétől az iProspect keresőmarketing ügynökség hazai tevékenységét is irányítja. Az elmúlt évek alatt számos hazai és globális márka marketingkommunikációjának alakításában részt vett, s ezekhez kapcsolódóan nemzetközi koordinációs feladatokat is ellát. ![]() Kuti András - kirowski Isobar
Az Oxford Brookes University közgazdász, valamint a New York-i székhelyű International Advertising Association marketing kommunikációs diplomájával rendelkezik. 2001–2004 között az OTP Garancia Zrt.-nél kulcsszerepet vállalt 2004–2010 között kezdetben az Arcus Interaktív majd a Kirowski Isobar digitális ügynökségeknél vezetett komplex kommunikációs és fejlesztési projekteket, széleskörű rálátást szerezve a magyar online piacra. 2010–2011 között a Lexmark International EMEA központjában egy 30 országot felölelő online értékesítés projekt szervezeti és technológiai megalapozása során nemzetközi tapasztalatokkal gazdagodik. 2011-től a Kirowski Isobar ügynökséghez visszatérve UX tanácsadóként vállalati portálok és rendszerek, illetve mobil alkalmazások koncepcionális és felületi tervezésével foglalkozik. ![]() Tímár György - Comfit Kft.
Dr. Timár György 1996-ban szerzett orvosi diplomát a Semmelweis Orvostudományi Egyetemen. 2002-ig dolgozott a SOTE Orvosi Biokémia Intézetében. 2002-ben a Novartis-nál helyezkedett el mint orvoslátogató. 2004-2008 a Novartisnál mint brand manager dolgozott. 2008 óta saját orvosi médiafigyelő cégét vezeti. 2009-ben diplomát szerzett az ELTE-n mint egészséggazdasági szakértő. Végzését követően magyar és nemzetközi egészséggazdaságtani projecteken is dolgozik. Számos magyar és nemzetközi publikáció jelzi munkáját mind akadémia kutatás mind marketing területén. ![]() Turóczi András - Aegis Media
Túróczi András a Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Karán, Marketingkommunikáció szakirányon szerzett diplomát, ahol már akkor az online média, itthon még éppen csak alakuló világa felé fordult, szakdolgozatát is ebben a témában írta. Óraadóként máig is aktívan részt vesz a szakirány munkájában. 2001-ben, gyakornokként került a Kirowski médiacsapatába, ahol a szamárlétrát végigjárva előbb tervezőként, majd csoportvezetőként segítette a céget az online médiapiac meghatározó szereplőjévé válni. 2007-től 5 éven keresztül irányította a Kirowski Média üzletágát. Az IAB magyarországi szervezetének elnökségi tagja, rendszeres előadó hazai konferenciákon, workshopokon. |